Šīs tīmekļa vietnes satura kvalitātes uzlabošanai un pielāgošanai lietotāju vajadzībām tiek lietotas sīkdatnes - tai skaitā arī trešo pušu sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanai.

"Y`S Men klubs "Cēsis"" izmēģina jaunas finanšu piesaistes metodes

26.02.2024 | Ilgtspēja un kapacitāte
Projekts: Prasmes ikdienai un sabiedrībai

Biedrība "Y`S Men klubs "Cēsis"" Aktīvo iedzīvotāju fonda atbalstītā projekta "Prasmes ikdienai un sabiedrībai" laikā stiprinājusi savu kapacitāti, īstenojot aktivitātes, kas vērstas uz biedrības darbības nodrošināšanu un ilgtspējību. Projekts ilga divus gadus, un tā laikā apmeklētas mērķu izvirzīšanas un formulēšanas apmācības, apgūtas jaunas digitālās prasmes un datordizaina pamati Canvas programmā, izveidots e-veikaliņš Etsy.com, apgūti jauni radoši rokdarbi finanšu piesaistei, kā arī īstenotas pieredzes apmaiņas vizītes Vidusdaugavas NVO centrā un pie biedrības “Raekula Vanakooli Keskus” Pērnavā.

Projekta koordinatore Inta Ādamsone uzsver, ka organizācijām, kurās ir vecāka gada gājuma biedri, ļoti svarīga kapacitātes stiprināšanā ir informācijas tehnoloģiju (IT) apguve. “Tehnoloģijas mūsdienās tik strauji mainās, ka ir ļoti nepieciešams iepazīties ar IT jauninājumiem, lai orientētos gan likumdošanā, gan jaunākajās tendencēs politiskajā un sabiedriskajā dzīvē.” Apgūtās datorprasmes palīdz ikdienā uzturēt arī biedrības Facebook lapu, sniegt informāciju par savu organizāciju, kopumā veicinot organizācijas atpazīstamību.

Projekta īstenošana un mērķtiecīga darbošanās palīdzējusi stiprināt biedru piederību organizācijai, tādējādi mudinot tos vairāk lepoties ar kluba paveikto. “Jo vairāk popularizējam savu biedrību, jo lielāka atpazīstamība veidojas sabiedrības acīs,” norāda I.Ādamsone.

Iedvesmojoties no citām organizācijām un kļūstot par aktīvāku pilsoniskās sabiedrības organizāciju, biedrība ir organizējusi jaunas finansējuma piesaistes aktivitātes. Piemēram, biedrības pašceptās pankūkas ikviens varēja iegādāties pret ziedojumiem Cēsu tirdziņos un gadatirgos. Tādējādi ik reizi izdevies piesaistīt 100 līdz pat 300 eiro lielus ziedojumus, kas nodoti vietējai labdarībai: Cēsu atbalsta centram “Pērle”, kuru apmeklē cilvēki ar garīga rakstura traucējumiem, un Cēsu Labdarības zupas virtuvei, iegādājoties nepieciešamos pārtikas produktus un iesaistoties ar savu ieguldīto darbu.

Projekta īstenošanas laikā tika izveidots interneta veikals Etsy.com platformā - https://ysmenartlatvia.etsy.com/, kurā projekta laikā apgūtajās meistarklasēs radītie darbi – aksesuāri, rotaslietas un paklājiņi - ir pieejami ikvienam, kas vēlas tos iegādāties. E-veikala izveides laikā tika saprasts, ka biedrības pārstāvēm vēl ir jāpilnveido savas zināšanas mārketinga jomā, lai veiksmīgāk nodarbotos ar finansējuma piesaisti organizācijas darbībai.

“Šī arī ir tā mūsu atziņa, kuru vēlētos nodot citām organizācijām - mūsdienās mārketings ir viens no svarīgākajiem kapacitātes stiprināšanas stūrakmeņiem. Nepieciešams “pārdot” ne tikai savu preci, bet arī savu organizāciju,” uzsver projekta koordinatore I.Ādamsone.

Notikumi

i

Piesakies jaunumiem!

Nepalaid garām aktualitātes un saņem noderīgu informāciju savā e-pastā.