Logo un komunikācija
Projektu īstenotājiem jāsniedz informācija par projektu pēc iespējas plašākai auditorijai nacionālā, reģionālā un/vai vietējā līmenī.
Visiem projektu īstenotājiem iespēju robežās būs jānodrošina šādas komunikācijas aktivitātes:
- sabiedrības informēšana par saņemto Islandes, Lihtenšteinas un Norvēģijas atbalstu,
- projekta komunikācijas plāna izstrāde, kas ietver vismaz 2 komunikācijas aktivitātes,
- informācijas nodrošināšana internetā par projektu (esošā vai jaunā mājas lapā),
- informatīvās plāksnes piestiprināšana pie/uz projektu ietvaros finansētiem fiziskiem objektiem,
- visiem informatīvajiem un komunikācijas materiāliem, kas izstrādāti projektu ietvaros, jāatbilst publicitātes vadlīnijām Komunikācijas un dizaina rokasgrāmatā,
- divpusējās sadarbības pieredzes publiskošana ar Islandes, Lihtenšteinas vai Norvēģijas organizācijām (ja tāda ir),
- Aktīvo iedzīvotāju fonda regulāra informēšana par projekta aktivitātēm un pasākumiem vienotas publicitātes nodrošināšanai un informācijas izplatīšanai AIF kalendārā.
Komunikācijas un dizaina rokasgrāmata – Communication and design manual - EEA and Norway Grants.pdf
Aktīvo iedzīvotāju fonda logotipi:
- Logo balts (.png)
- Logo balts vektorgrafikā (.eps)
- Logo melns (.png)
- Logo melns vektorgrafikā (.eps)
- Mazais logo vektorgrafikā (.eps)*
- Mazais logo melns (.png)*
*Mazo AIF logo var lietot uz ļoti maziem priekšmetiem/vizuālajiem materiāliem, uz kuriem nevar saskatīt pilnajā logo iekļautos valstu nosaukumus. Mazais logo vienmēr jālieto kopā ar atsauci uz mājaslapu www.activecitizensfund.lv. Visos pārējos gadījumos lietojams pilnais logo.
Notikumi
i
Piesakies jaunumiem!
Nepalaid garām aktualitātes un saņem noderīgu informāciju savā e-pastā.