Šīs tīmekļa vietnes satura kvalitātes uzlabošanai un pielāgošanai lietotāju vajadzībām tiek lietotas sīkdatnes - tai skaitā arī trešo pušu sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni Jūs piekrītat sīkdatņu lietošanai.

Logo un komunikācija

Projektu īstenotājiem jāsniedz informācija par projektu pēc iespējas plašākai auditorijai nacionālā, reģionālā un/vai vietējā līmenī.


Visiem projektu īstenotājiem iespēju robežās būs jānodrošina šādas komunikācijas aktivitātes:

  • sabiedrības informēšana par saņemto Islandes, Lihtenšteinas un Norvēģijas atbalstu,
  • projekta komunikācijas plāna izstrāde, kas ietver vismaz 3 komunikācijas aktivitātes,
  • informācijas nodrošināšana internetā par projektu (esošā vai jaunā mājas lapā),
  • informatīvās plāksnes piestiprināšana pie/uz projektu ietvaros finansētiem fiziskiem objektiem,
  • visiem informatīvajiem un komunikācijas materiāliem, kas izstrādāti projektu ietvaros, jāatbilst publicitātes vadlīnijām Komunikācijas un dizaina rokasgrāmatā,
  • divpusējās sadarbības pieredzes publiskošana ar Islandes, Lihtenšteinas vai Norvēģijas organizācijām (ja tāda ir),
  • Aktīvo iedzīvotāju fonda regulāra informēšana par projekta aktivitātēm un pasākumiem vienotas publicitātes nodrošināšanai un informācijas izplatīšanai AIF kalendārā.

Komunikācijas un dizaina rokasgrāmata – Communication and design manual - EEA and Norway Grants.pdf

 

Aktīvo iedzīvotāju fonda logotipi:

Notikumi

i

Piesakies jaunumiem!

Nepalaid garām aktualitātes un saņem noderīgu informāciju savā e-pastā.